Cheerfulmom Nergisim09 Ben çok memnun kaldım bio gaia günde 5 damla nurse harveys de sabah akşam 20 damla. Öyle kullandığımızdan beri gaz sancılarımız bitti diyebilirim
Ela123 Nergisim09 nurse harveys bi işe yaramadı biogaia aldım verdiğim günden beri bir daha hiç gaz sorunu olmadı sadece biogaia veriyorum günde 5 damla
Morfrenk Nergisim09 öğlen 10 damla nurse veriyorum, akşam 8 de biogaia veriyorum 9da da 10 damla nurse, finish👋
Cheerfulmom Nergisim09 hayır sabah akşam 20 kullandım bir arkadaşım da sabah öğle akşam 15 er damla kullanmıştı oda o şekilde faydasını görmüştü iki şekilde de kullanabilirsiniz. Bir zararı olmaz korkmayın ben 3 doktora da danıştım hepsi zaten o şekilde kullanıldığını söyledi
Morfrenk Nergisim09 bebeğine bağlı çok çıkarır yutamazsa 6 +7+7 bile yapabilirsin nasıl istersen yani🤗
Nergisim09 Cheerfulmom zaten 20 damla kasıga damlattınmı az cıkıyo çay kasigi na damlatıp verıyosunuz dımı
Cheerfulmom Nergisim09 valla gaz sancılarının yoğun olduğu saatlerde verdim ben bir saat tutmadım ama probiyotik saati saatine verilmeli genelde akşam 8 gibi veriyordum