Fbo Ayseirem benimde 40 + 5 de oldu oğluşum, başı kanala yerleşmedi keyfi yerindeydi galiba mecburi sezeryan oldum😊
Omertalhaa hemsireanne34 40+2 Hiç ağrı sızisız aniden kanamayla sezeryana alındım… meğerse eşini atmış benim pamuğum:)