Kızlar 5 aylık oğlum için alacağımda yorumları okudum biraz kafam karıştı.. normalde +6 ay alıcaktım aam çoğu kişi hızlı aktığını ve 5 aylık bebeğinin kullanamadığını yazmış… bide bu biberonun +3 aylığı var ama oda çok mu yavaş akar hangisni alsam bilemedm size danışmak istedim☺️