Buse99810 Bebegimde hafif idrar yolu enfeksiyonu cıktı antibiyotik verdi doktor şurup şeklinde kaç gündür geçiyor arkadaşlar kaç gün kullanmak.lazim
EmineYilmaz Buse99810 antibiyotikleri bitene kadar kullanmanız lazım yarıda keserseniz vücut bağışıklık kazanıyor antibiyotiğe ve etkisini kaybediyor efneksiyon tekrarlıyor 🙏🏻
Mu-Mi Buse99810 10 gün kullanmamızı söyledi doktorumuz biz 6 gun kullandik bebegime iyi gelmedi rahatsız etti
kahvekokusuu Buse99810 6 aylikken olmustu bebegim 5 gün kullandirdi doktor sonra tekrar tahlil istedi temiz çıktı cok şükür
Elistosunanasi Buse99810 1hafta kullanmıştık sonra tekrar tahlil vermiştik azalmıştı o zaman ilacın saatine dikkat et bide bol su içir bebeğine çabucak iyileşir inş
Zeynep_3567 EmineYilmaz bitene kadar kullanilmiyo bugün sordum doktorumuza bizdede idrar yolu enfeksiyonu var ve en etkili şurubu yazdı 10 gün kullan 11. Gün gelin dedi bitene kadar kullanılmaz dedi
Elistosunanasi Buse99810 antibiyotikler genelde belli bir saat arayla kullanılıyor düzenli kullanım önemli bence ben kendim de bile düzenli kullanmadığım zaman faydasını göremiyorum
Zeynep_3567 EmineYilmaz bebeğin enfeksiyon durumuna göre değişiyor olabilir de evet doktorlar daha iyi bilir
sevimlienerji Buse99810 geçmiş olsun bebeginiz erkek mi ?benim de oğlum var idrar yolu enfeksiyonu oldu 10 tane iğne verdi doktorumuz geçti iğnelerden sonra ama hemen sünnet yaptırın yoksa tekrarlar enfeksiyon dedi doktorumuz sünnet yaptırcaz önümüzdeki günlerde