Pnarferah Babydoll 6. Ayda tahlilleri yapıldı ama bi sorun çıkmamıştı tekrar bir baktırayım olmadı. Teşekkür ederim
Pnarferah Anneolmak_2 erkek bebeğim çişi normal her zman yaptığı gibi mama yerken sabahları üzerine bile çıkıyordu çişi hep doku dolu alıyordum günde 4 defa felan ama şimdi boş gibi bişey bezi dolmuyor hiç.
Anneolmak_2 Pnarferah tamam işte enfeksiyon vardır belki o iştahsızlık yapıyordur bi doktora göster tahlil yapsınlar ilaç kullanırsın iştahı açar inşallah
Oglusum5357 Pnarferah biberoni görünce ağzını kitliyordu asla yemiyordu ek gıdayı ağzında tutuyordu sanki zehir vermişim gbi çığlık kiyamet yapıyordu. Şuan 17 aylık 2 aylık 7 aylık ve 15 aylıkken oldu hepsinde kan değerlerine bakılınca enfeksiyon çıktı
Pnarferah Oglusum5357 bende bir baktırayım olmazsa çok üzülüyorum doymuyor çünkü onun dışında hiç bir huzursuzluğu yok beni emmek istiyor sürekli
Oglusum5357 Pnarferah ama enfeksiyon olsa emmekte istemez dişlerinden kaynaklı olabilir emdikçe rahatliyordr
Mu-Mi Pnarferah postunu görmedim canım bu ara okadar çok meme reddi mama reddi posttu goruyorumki bizde de aynı durum var meme reddediyor ac bekliyor 3 ayligiz
Kadriye043043 Pnarferah bende iki tane post açtım valla bi tane cevap bile gelmedi elimden geldiği kadar burda herkese yardımcı olmaya çalışıyorum ama
Annesizanne Pnarferah mama reddi yaşadım kızımda bende o aylarda ama mama değiştirdik canım sonra geçti tekrar içmeye başladı istersen öyle dene birde ek gıda aldığı için olabilir
Annesizanne Pnarferah benim kızım bebelac mama reddi yaşadı bizde aptamilE döndük zaten bebelac çok şekerli canım ağzı şekere alışacaktı biz döndük ondan bir yaşına gelince de süt içirmeye başladım şimdi süt içiyor