Bebeğim doğduğunda yoğun bakımda kaldı. Biberona alışmış. Meme alması için uğraştım almadı. Ben de sütü sağıp verdim ve 2 aydır veriyorum. Son zamanlarda meme için uğraştım. Şu an ne memeyi tam boşaltıyor ne biberonu alıyor. Yani aç kalıyor. Memeyi de emmiyor. Ben sıkıyorum, o şekilde emiyor. Şu an ikisi de sıkıntı. Ne yapacağımı bilemiyorum 😔