Merhabalar, bebeğim 4 ay 20 günlük, 10 gündür kabız sorunu yaşıyoruz. Kulak pamuğuyla uyarı yapıyorum doktorun tavsiyesi üzerine ama faydası olmuyor. O da yanlış geliyor yani bilmiyorum hoşlanmadım. En son fitil veriyorum ancak ertesi gün yapıyor. Ek gıdaya başlamadık sadece anne sütü ile besleniyor. Şimdiye kadar da her gün sıvı kaka yapan bir çocuktu ne oldu anlamadım. Doktor da bir dönem olabilir dedi nedense. Yaşayan varsa tecrübelerinizden faydalanmak isterim 😔 Neler yaparım kaka yapabilmesi için?