Eliffffffffffff ağır gelmez mi hiç çok ağladı zaten 🥺 eve geldiğimizde de çok huysuzlandı, ağladı biraz da ateşi çıktı. Bugün de hep uyudu yeni yeni gözünü açtı. Rota için kafam çok karışık o damla acıtmaz da bilemedim yaptırsam mı diye doktorumuzla görüşüp öyle karar vericem sanırım