Arkadaşlar medela calma biberonu kullanan var mı? Bebeğim 3 aylık aventi almadı. Meme reddi olmasın diye medelayı önerdiler. Arkadaşımdan ödünç aldım ama kızım bunu da almak istemiyor. Alışması için zorlayacakmıyım? Kullanıp memnun kalan var mı? Sağdığım sütü ve mamayı kaşıkla vermekten gına geldi🙄🙄