Merhaba, ek gıdada tadım günlerindeyiz. Bebeklerimden biri verdiğim şeyleri güzelce yiyor ama diğeri ağzında tutmuyor bile hemen dışarı çıkartıyor diliyle ittiriyor. Çiğnemeyi bilmediği için mi böyle yapıyor yoksa verdiğim şeyleri mi sevmiyor anlayamıyorum. Her seferinde aynısını yapıyor.