Bugün kızımı öksürük için doktora götürdük, doktor herşeyine baktı. Boyunu ölçtü boyu çok kısa dedi. 2 martta 1 yaşına giricek ve boyu 70 cm bu ara da bende kısa boyluyum babasıda. Kendi doktorumuz minyon bir bebek der hep. Ama bu doktor bir sürü tahlil istedi bir hastalık var mı yok mu bakalım dedi ve beni aşırı endişendirdi. Böyle bişey yaşayan var mı arkadaşlar inanılmaz canımı sıktı 😞