Merhaba arkadaşlar. 18 buçuk aylık oğlum ara ara kendi kendine gülüyor. Ama kahkaha atarak yani sadece gülümsemek falan değil. İnternette baktığımda farklı hastalıkların bir nöbet şekli olduğu yazıyor. Merak ediyorum sadece benim çocuğum mu böyle yoksa böyle bir şey başına gelen var mı? Fikirleriniz benim için çok önemli şimdiden teşekkür ederim