Ssumru Doktorum yemekten 1 saat sora kilo basina 2 damla olacak sekilde vermemi soyledi sizler nasil kullaniyorsunuz kizlar ?
Kahvedelisi Ssumru bizde aç karnına veriyoruz en az yarım saat sonra emzirme olacak şekilde ayarladım birde kilo başına bir damla şekilde kullanımı var, 7,5 kilo ben 8 damla veriyorum birazı agzından dökülüyor zaten silikon kaşıkla veriyorum
Ssumru ikizleriim 1 ml i siringa ile mi veriyorsunuz ? Bana da doktorum kilo basiba 2 damla dedi bende agzina damlatiyorum
Ssumru Cheddar ac karnina mi verilmesi gerekiyor acaba bizde beslenmesen 1 saat sonra kullaniyoruz kilo basina 2 damla seklinde sizin neye gore 8 damla canim ?
Ssumru ikizleriim sanirim rn iyisi siringa ile vermek ben agzina damlatinca kafasini sag sol yapiyor cokta agzina damlamiyor
Cheddar Ssumru kiloya göre veriliyo damla sayısı. Evet aç karnına etki ediyo hem kalsiyum içeren maddeyle etkileşim olmaması için 1saat sonra yemek yemesi uygun demişti doktor. Kahvaltıda peynir yumurta falan yediği için
Ssumru Cheddar ha yemekten 1 saat once ha 1 saat sonra farketmiyor o zaman ama ac karnina daha etkili ise bende ac karnina vereyim madem biz henuz 4.bucuk ayligiz 😄😄
Cheddar Ssumru o zaman öyle uygunmuş demek 😄 aynen öyle verin daha iyi olur hem de rutin gibi alışırsınız atlamadan verirsiniz her gün 😊
Sademm3 Bize kgya göre denmişti size niye öyle demişler oğlum 10buçuk kg. 11 damla veriyorum uykudan uyandığında midesi boşken yarım saatte beslemiyorum
Ssumru Sademm3 anlamadim valla canim nedne oyle dedi.. bende kilo basina 1 damla olarak ve ac karnina vereyim bari
Ssumru Kahvedelisi bize neden kilo basina 2 damla olacak sekilde ve beslenmeden 1 saat sonra dedi acaba bende ac karnina ve kilo basina 1 damla olarak vereyim madem