Sinemmmmm yaa aynılarını yaşıyorum inanırmısın 1 saat önce ağladım sinirden. Çocuğa da bişey diyemiyorum bebek sonuçta sıkıntısı var ama tükendim🥺 bizde alt dişlerde böyle olmadık , huzursuzlandı birkaç gece ayağımda salladm ama 1 hafta sonra eski düzenine girdi. Bu sefer çok zorladı sağ üst diş. Bide hergece hergün ayağımda sallayorum başka türlü uyumuyor sallanmaya alışacak diye çok korkuyorumm inşallah düzene girerler😕