DilaraYigit1 Bebeğime hamile olduğum için memeden kesmem lazım ama olmuyor gece sadece meme de uyuyor, ben napicam kesenler nasıl başardi bana yardımcı olun lütfen 😢
Gzmgzm DilaraYigit1 niye kesmek zorundasiniz ben 2 sini de emzirdim. Buyuk 7 aylikken hamile kaldim 22 ayliga kadar emdi. Sadece sizin kendinize dikkat etmeniz lazim. Yoksa birakmak zorunda degilsiniz. Doktorlarda bana oyle dedi. Cocuk birakmadigi surede devam edebilirsin dediler.
Merve20 DilaraYigit1 canım ben gece emzirmesini bırakmaya başlamıştım, ki benim kızım assslaaa memeden başka uyumayıp saat başı emmeye kalkan bir çocuk. İnanır mısın 4. Günde neredeyse gece memeyi unutmuştu ama gece 4 ten sonra meme meme demeye başlıyordu bi ara uykusuzluğa yenik düşüp meme verdim yine başladı emmeye . Bu sefer daha da bağlandı. Şimdi gece yine başladık bağırsa da ağlamada sevgiyle şefkatle memenin uyuduğunu anlattım. Bakalım ilk bıraktığımızda 7 saat uyanmadan uyumuştu ben çok şaşırmıştım. Sabırlı olursanız başarırsınız
yasemensm DilaraYigit1 oğlum 9 aylıkken hamile kaldım benimkide gece emerek uyuyordu ama sonra sütüm azaldı gibi tadı değiştı sanırsam emerken ağlıyordu sonra 2 gün emzirmedim çok şükr kendi bıraktı.. ❣🤲
Mu-Mi DilaraYigit1 uyandığı zamn su verip geri uyursan bi hafta dışını sık sonra alışıyorlar benim oğlumda emmeden uyumazdı
DilaraYigit1 Gece meme vermedigim her an delirircesine ağlıyor, eşim her defasında bugün de yatsın yanımızda diyor. Artık hem meme uçlarım çok acıyor hemde kalite uyku uyuyamıyorum hemdee zaten artık emmemesi gerekiyor 😭 çok yoruldum vallahi
squirtle DilaraYigit1 bi fikrim yok daha o levele gelmedik üstte kalsın☺️ Alakasız olacak ama koyduğunuz emojileri çok begenerek girdim postunuza😅👍
DilaraYigit1 Gzmgzm bize çocuk doktorumuz bırakmamiz gerektiğini söyledi, bizde doktorun dediğine uyuyoruz tabi .
DilaraYigit1 Merve20 bebeğim hiç sakinleşmiyor canım 8 aylık söylediğim şeyleri bile asla dinlemiyor sadece ağlıyor bağıra bağıra. Müsade etmiyor sakinleştirmeme.
DilaraYigit1 Mu-Mi emzik veriyorum atıyor gece uyutmadan önce çorba içiyorum yine de meme istiyor açlıktan değil sırf emmek için emiyor çok yoruldum Allah’ım
Mu-Mi DilaraYigit1 bende çok erteledim bugünde emsin yarında ama öyle diye diye sonu gelmedi bence sende karalı ol bir gün vermedin mi zaten gerisi geliyo bi şekilde sakinleştirip uyut sonra unutuyo şuan memenin m sinden haz etmiyo😁benim oğlan