Babybebek Merhaba hamileyken antidepresan ilaç kullanan var mı? 3 aylık hamileyim ilacı kestim hiç halim yok çok kötüyüm. Kullansam bebeğime zarar gelir mi doktora danışarak
Babybebek Mom078 doktor hatasıyla neler neler oluyor ben burada tecrübeli annelere soruyorum bizzat yaşamış olan
Mom078 Babybebek Anladım bizzat yaşayan olarak söylüyorum hiçbir sorun olmuyor fakat kullanmadığınız takdir de hastalık pik yapıyor ve daha ağır doz kullanmak zorunda kalıyorsunuz ki biliyorsun ki yan etkileri daha fazla emzirme durumunuz varsa onu da kesmeniz gerekiyor .