TDE moshi pompa kullanıyordum, emzirirken aynı anda diğer göğsünüzden paralel şekilde süt akmaya başlar genelde, o sütü sağıyordum. Yani bir memeyi emzirirken aynı anda diğerini sağıyodum. Onun dışında göğsüm sütten ağrıdığında veya kendi kendine akmaya başladığında sağım yapıyordum. Korkmayın süt gelmeye devam ediyor, çocuğa da yetiyor. Yetmeyecek olduğu olursa sağdıklarınızdan verirsiniz. Sağdığınız sürece de çoğalır zaten.