Gfrn Bugün farkettim kızım 56 günlük kafası kanıyor sandım çok korktum ensesine doğru bir kızarıklık var önceden varmıydı yeni mi oldu bilmiyorum bugün farkettik eşimle acaba kötü birşey mi leke gibi duruyor kıpkırmızı sanki Gül gibi ama korktum varmı aynı durumu yaşayan doktora mı götürsem
aylin3834 Gfrn aynı kızarıklık doğduğundan beri benim kızımdada var 5aylık oldu hala var geçecek gibi durmuyor ama kötü de durmuyor bence 😇
Gfrn Smyyzyrkk havluyu yastık gibi mi yapacam canım bıngıldağına birşey olmaz mı ayağımda sallıyorum yastıkta ama daha önce hiç uyutmadım yastıkla
renkliruya Doğduğundan beri var bizim minnakta.. Poposunun hemen üstünde de var.. Doktor doğum lekesi geçer dedi..
Gfrn [bilinmeyen] aynen bizimde göz kapağında var sormuştum doktor %90 geçer dedi aman kötü birşey olmasında