Hanımlar merhaba. Pazar günü ben mutfakta yemek hazırlarken oglumda salonda oynuyordu lceriden bir ağlama sesi geldi koştum hemen daha kosumadigi için nasıl oldu bilmiyorum ama galiba koltuktan yere zıpladı ve ayağı burkuldu ayağını tutup gozterdi ayağı incinmiş tir dedim buz koydum kremle ovdum ama asla ellememi istemedi.neyse aradan4 saat geçti zor bir şekilde yürüyordu ama bu sefer bana tutunup yürümeye başladı çok korktum acile götürdüm doktor neyi var dedi yataktan zıpladı ayağına başamıyor dedim baktı ayağina cagir çocuğu dedi çağırdım hiç bişey olmamış gibi yürüdü doktorda olur öyle şeyler dedi yolladı ama eve geldik hala çok canı yanıyor du. Yavaş yavaş geçti yine hopluyor zıplıyor bugün 5 gün ama yolda yürürken farkettim sanki acıyan ayağını açık basıyor diğeri düz acaba hala acıdığı içinmi böyle yoksa başka birseymi var içime kurt düştü.