Sulem bizide ilk kandan sonra sağlık bakanlığından aramistilar uygunsuz çıktı tekrar verin diye. İlk kanda hastanede alınmıştı genelde bebek açsa kan şekerinden veya doğru alınmadığından sonuçlar etkilenebiliyomus o yüzden ikinciyi istiyorlarmış bana sağlık ocağındaki hemşire böyle söylemişti. Ayrıca bi sebepten ötürü isteselerdi sebebini telefonda söylerlerdi dedi. İkinciyi verdik sonra daha aranamadık problem çıkmadı yani sizinkide öyle biseydir büyük ihtimalle içinizi ferah tutun 🙂