Oğlum 2.5 aylık gövdesinde ve kollarında 3 4 gündür kızarıklıklar vardı huzursuzdu bugün doktora götürdüm viral enfeksiyon 5. Tıp hastalik dedi kızım 6. Hastalığı geçirmişti 3 aylıkken çok ateslenmisti onu biliyorum ama 5. Hastalık böyle mi geçiriliyor acaba bilen var mı yaşayan var mı…