Popoyu uyarmak doğru bir yöntem değil. Bebeğinizi alistirirsiniz. Mutlaka doktorunuza danışın. Benim kızımın 9 güne kadar yapmadığı oluyordu. Sabırla bekledik. Doktorumuz bir mudahalede bulunmadan beklememiz gerektiğini söylerdi hep. Yaptığı kaka katı değilse, ıkınma durumu yoksa bekleyin. Karnına masaj yapın, emziriyorsanız içtiğiniz su miktarını artırın.