Sevdakuzey Ben de 2 ay çok çektim. Ağzını açsa da öğürüp kusardi. Siz teklif etmeye devam edin ama ısrarcı olmayın. Zamanla yavaş yavaş alışacak. Tepkileriniz çok onemli. Asla sinirlenmeyin, kizmayin. Zaten temel gidasi anne sütü ya da mama. Şu an tadım yapıyor. Ben önüne de veriyordum. Biraz elliyor, kesfediyordu. Bir de ağzını açtığında yanağına doğru elimle küçük parça veriyordum. Böyle böyle alıştı. Sabır diliyorum size.