Yekta42 ben e bebek diny kullanıyorum. memnunum. portatif, yer kaplamıyor. duş kabinine sokup foşur foşur yıkıyorum. bebeği zaten sandalyede yalnız bırakmıyorum iş görüyor yani. acaba oturacak mı diye ucuz bişey aldım oturdu ben de kullanmaya devam ettim. ikea antilop alacaktım onun tasarımı daha güzel ammaa kii internetten alışveriş yapmayı sevmiyorum diye almadım. sürekli ve uzun süre kullanacağı şeye çok özeniyorum ama mama sandalyesine de o kadar para vermek istemedim açıkçası zaten pahalı olanlar fazla renkli ve hantallar