Benım ılk dogumum normal ve sezeryanla karışık oldu 😅 nasıl yanı dıyorsunuz sımdı😂 ben 5-6 saat dogum sancılarını cektım sonra kızım kakasını yapmaya başlayınca yemesın dıye hemen sezeryana aldılar.
Sorum şu ki ıkıncı hamılelıgımde normal dogum gercekleştırmek için yanı tabı bu kısmet zamanın o ankı durumun ne getırıcegını bılemezsınde merak ettım sadece kac yıl beklemek gerekıyor…
Sezeryandan sonra normal dogum yapan varmı aranızda neler yaşadınız dogum sırasında dikiş yerlerınız acıdımı kac yıl bekledınız???