Cancansmom Lavin_Duru ağrıdıgini nasil anladınız? Benimki surekli kulagini cekip agliyor. Kbb ye goturdum, bisey cikmadi. Ama ağrıdıgini düşünüyorsaniz mutlaka goturmek gerekiyormus,cunku iltihap varsa cabuk yayilir dedi doktor.
Lavin_Duru Cancansmom canım dişlerine bağlı olarak oğlum 1 hafta öncesinden başladı diş yerleri bembeyaz oldu fakat daha halen çıkarmadı dediğim gibi 1.5 hafta öncesinden sürekli ateş 3 gün 38 leri gördüm fitil verdim en sağlıklı ve rahatlatan o şükür o dönemi biraz atlattım kulak ağrısına gelince evet ya kulağını çekiyor ya da tutuyor ama ben kulağını elleyince izin vermiyor ağlıyor bazen de kendi nöbetleri tutuyor dişinden dolayı oraya vuruyor ağrı yapıyor diye düşünüyorum ben bazen de kendi oğlum için değil soğuk almışsa bebek veya bebeğinizi yıkarken kulağına su kaçırmışsanız ondan olabilir Doktorluk bir durumu olsa zaten hiç durmaz sürekli ağlar o yüzden getirmedim
Cancansmom Lavin_Duru 8 aylik,alt disleri cikti ama onda kulak ağrısı olmadi. Ust dişleri geliyormus ama azi disi kulak agrisi yapar ust dis pek yapmaz diyor. Ateş var mi sizin bebeginizde?