BATURALisMOM benimde öyleydi canım ama ben sezaryen doğum yapmama rağmen 2. Gününden itibaren her gün yıkanmaya başladım sıcak suyla ovdum göğsümü sürekli onun çok etkisi oldu hurma da çok yedim ve bol bol su en çok su süt yapıyor benim kızım da sağ göğsümü en baştan beri almadı 4 5 aya kadar sağdım verdim sonra azaldı ve kesildi şimdi 14 aylık sadece sol göğsümü emiyor 3 buçuk aylık olana kadar silikon uçla emzirdim sonra onunda bıraktım biberona alışınca biraz daha zor oluyor memeyi tutmak sen sürekli dene mutlaka alacaktır kendini stres yapma eğer göğüs ucunda yara vs varsa ondan da almayabilir koruyucu kalkanlaran kullandım ben hem daha kolay oldu canım çok acımadı. Mamayı bende biberonla verdim çok pişman oldum şimdi hala uyumadan sütü biberonla içiyor bıraktıramıyorum sana tavsiyem sıkma kaşıklardan al sütünü yada mamayı doldur içine öyle ver daha çabuk emme refleksi gelişir hem yol yakınken biberon alışkanlığı geçer sütüm yok diye stres yapma sen dene gelir inşallah oda tutar gelmezsede sağlıklı olsun mama yiyen bebek sağlıksız olur diye bişey yok akışına bırak Allah gönlüne göre versin 🥰