Kızlar 23 aralıkta ikizlerimi normal doğum ile doğurdum. 40. Günlerinde adet gördüm doğumdan sonra 20 gün kadar da kanamam devam etti. Şimdi kasıklarım çok ağrıyor 3 gündür adet olacağımı düşündüm ama daha 10 12 gün var birazda çok ağrıyor kasıklarım Doğumdan sonra pek antibiyotik filanda kullanmadım ikiz bebeklerim vardı yalnız başımaydım eşimle. Akıntım da var biraz düzensiz olabiliyormuş sanırım Doğumdan sonra öyle duydum ama bir sorun olabilir mi ki arveles aldım dün sabah ve akşam bu sabahta öyle ama geçmedi benim gibi olan var mı acaba sizin 2. Adetiniz ne zamandı ilkinden sonra