dunyaninenguzelkokusu 11 aylık katı kaka yaptığı için kaka yapma anında çok ağlıyor normal mi her kakada böyle çok ağlaması eskiden de katı yapardı bu ara bir tık daha katı yapıyor. çok özür dileyerek yazıyorum teşekkür ederim 🙏
Nilguny dunyaninenguzelkokusu bizde bir kaç haftadır bu durumdayız hatta sert yaptıgı için makatı çatlamış kanıyor ben her yemeğine bol zeytinyağı koymaya çalışıyorum. Birde yulaf iyi geliyor içerisine kayısı dut kurusu gibi ezip pişiriyorum biraz rahatlatır deneyin isterseniz 🤷♀️
Cansumommy dunyaninenguzelkokusu sert kakası düzelip normal kıvam ya da sıvı olana kadar verin hergün. ama bebeğiniz büyükmüş 3 çay kaşığı da olur. yediklerine de katabilirsiniz çorbasına vs. ama en önemlisi su💦💦