Kızlar Bebeğim 9 günlük meme yerken sürekli boğuluyor kesinlikle alçakta tutmuyorum başını ama sütüm mü fazla bilmiyorum ama kızarıyor öğürüyor nefesi gidiyor ters çevirip sırtına vurmasam nefes alamıyor. Biberonla mama takviyesi de yapıyorum günde 2 kere onda da boğuluyor hızlı hızlı çekince marka avent kullanıyorum. Başına gelen var mı neden böyle kafayı yicem korkudan ağlamaktan helak oldum sürekli onu kolluyorum kontrollerini yaptırdık kalbinde, emme refleksinde vs sorun yok zaten 2 gün sarılıktan yenidoğan yoğun bakımds yattı takip edildi herşeyi çok şükür iyi neden böyle oluyor ya 😞😞😞😞