Teomanmommy Bu kadar pahali degildi dediginiz gibi 50-60 liraydi ama trendyol hepsi burada n11 gibi yetlerde 200 ₺ den basliyor ve bi mecbur alicam gibi 😟😟
Teomanmommy Papatyannesi nerdeki eczanede kizz gecen sordum eczaci bana bunlrin devami yok o yuzden 180 dedi 😂😂 salak gibi almadim gecen gittim sordum bitti desi
Papatyannesi Teomanmommy Batman da yaşıyorum ben canım hatta eşime alalım dedim kalsın dedi 5 aylık benimde bebeğim
Elam34 Neslimmmmm sonuna iki tane soru işareti koyunca oyle sandim esimle konusurken noktalamalar gerginlik yaratıyor da aliskanlik heralde ordan cikardim😀😀 nokta ve soru işareti sinirimi bozuyor😅😅
Elam34 Teomanmommy herkes ustume geldi sorma ben de cok pahali diye biliyordum😀 espri niyetine dedim sudan ucuz olur inanki 4une 100😀😀
Elam34 hilaliii emzik tutmadi benimki canim bide benim kizim var esim gitmis mavi almış acmadim ben de😀
Cancan9183 Elam34 teşekkür ederiz ❤️ ama kızım emzik istemiyor maalesef 😁 4. Aya giricez emzikli arası yok 😔
Elam34 Dogan5050 ustteki satildi malesef isterseniz alttakini verebilirim ama 50 cok az inanin ben herkes dalga gecince yazdim o kadar ucuz degil piyasasi sifir hic acilmadi isterseniz ozeldeb yazin anlasalim