Elam34 Papatyannesi yok canim ikili fiyati normalde baya pahali diye biliyorum esim 200e almisti 2lisini evde durcagina dedim ihtiyac oldu 100er lira
Rivadan_35 Elam34 kızzzz kocan seni keklemiş yaaa 🤣🤣🤣 çok pahalıya satıyorsun. Bir internete bak mağaza fiyatı bile 100 değildir.
Cheerfulmom Karens Satıcısı bile bukadar kar koymadı be 😂 ama şaka şaka belli ki fiyatından haberi yok .
Elam34 Neslimmmmm bakmadim hanfendi cok ozur diliyorum neden bu kadar gerildiniz😀 istemeyen almaz o kadar zorla paranizi mi aldik efendim 🤷♀️
Karens Cheerfulmom Cheerfulmom altın emzik daha ucuz 😂 bunlar değer kaybediyor demek altın kaybetmez en azından 😂
Elam34 Karens altin düştü ya ondan zaar😀 dusmusken alin bence altın iyi yatirim bakin avente para etmiyor 🤦♀️
Elam34 momsaylin gostermis oldum 😅 ben de bilmiyordum ihtiyac oldu elimden ciksin dedim fiyatlardan haberim yokmus
Elam34 Papatyannesi al sana 4u 100olsun canim esimin yalancisiyim girip de internete bakmadim bile😀 hain kocam kandirdi mi beni napti
Teomanmommy Papatyannesi nerdeki eczanede kizz gecen sordum eczaci bana bunlrin devami yok o yuzden 180 dedi 😂😂 salak gibi almadim gecen gittim sordum bitti desi