Arkadaşlar merhaba,
Bebeğimin süt alerjisi var. Deri testinde de kan testinde de çıktı. Belirti olarak mukuslu kaka, kilo alamama ve yalnızca mama içtiği zaman yüzünde kızarmalar vardı. Yani beni emdiğinde hiç kızarıklık olmuyordu. Neyse 4 aylıkken diyete başladım, o günden itibaren hiçbir şekilde süt içeren gıdalar tüketmedim. 6 ay sonra tekrar test yapacaktık ama 4,5 ay olduktan sonra bebeğim yerde bulduğu süt içeren bir yiyeceği ağzına atmış. Çok hafif kızartı oldu. Ben de dün komşumun getirdiği yemeği yedim. İçinde süt ve tereyağı varmış. Yani diyeti bozmuş olduk. Ben de diyorum acaba diyeti bozmuşken, bebeğim de tepki vermemişken ufaktan fırınlanmış, pişmiş en son çiğ bir şekilde tüketerek sonra bebeğime de aynı sıralamayla vererek diyetimizi açsam mı? Zaten kaç gündür biraz verip denesem mi diye düşünüyordum çok kararsızdım, cesaret edemiyordum. Çok dikkat etmeme rağmen bunların olması da sanki Allah tarafından bir işaret gibi geldi bana 😁 fikirlerinizi bekliyorum 🍀
(Doktora gitmeyi düşünüyorum ama devlet hastanesinde olduğu için muhtemelen test yapmak için 6. Ayı bekleyelim diyecektir, test sonucu da zaten anca 1 ayda çıkıyor)