Musmutlu içinizi ferah tutun.bugün olmasa yarın illaki baslayacaksiniz ise.kendinize iyi geleceğini dusunuyorsunuz tabi ki başlayın derim
Mutlu anne=mutlu çocuk. Ben hazır degilim henüz ama ise dönenleri destekliyorum 😊😊 bu ayrılık illaki olcak annelik zor üzerine bir de annenizi kaybetmişsiniz psikolojiniz daha da kötü olmustur.evde insan bunalıyor. Zor zamanlar geciriyorsunuz allah rahmet eylesin annenize.siz bile kaç yaşında anne diye ağlıyorken bebeğinizin ağlaması sizi araması çok normal 😊 bebeğiynizle kendinize bir şans verin eğer baktiniZ olmuyor biraz ise dönmeyi ertlersniz.