Merhaba anneler oglum 8 aylik dun yemek yedirirken biraz yutmada zorlandi. Bizde doktora goturduk bogazi birazcik kizarmis dedi. Ama atesi felan yok sadece gece uykuda cok huzursuz yemesinde de bi sknti yok ama normalde cok hareketli ve neseli bebektir . Bu 2 gundur cok sakin gülmuyor bile ve daha hic dis cikarmadik sizce disten mi kaynaklidir ?
Bide ne yapmam gerekiyor doktor ilac vermedi sadece oksuruk ve atesi olursa diye antibiyotik verdi . Sizce ne yapmaliyim ?😟