3 ay 21 günlüğüz. 3 haftadır her gece yatırıyorum canı acıyor gibi ağlayarak uyanıp uyanıp tekrar yatırıyorum 🤦🏼♀️ 15 dk da bir. Ağladıkça kucağıma almadan susmuyor piş pış yapıp tekrar tekrar yatırıyorum. Kafayı yememe az kaldı 😂 ve bitmiyorduuuuu🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️