Merhaba hanımlar, 3 ay 16 günlük ikizlerim var. Yaklaşık iki haftadır geceleri neredeyse hiç uyanmıyorlar. Normalde meme+mama şeklinde besliyordum her öğünde mama veriyordum. Şuan sadece sabah veriyorum. Birkaç gündür gece yatmadan öncede vermeye başladım çünkü uyanmıyorlar 8-10 saat aç yatıyorlar. Bazen mızırdanıyorlar uyku sersemi ben veya eşim emzik verirse emziği alıp yine uyuyorlar. Ben anlamadım bu durumu. Yaşayan var mı böyle birşey?