16 aylık oğlum var.sadece mama yla besleniyor emmiyor..gün içinde gayet güzel beslendiğini düşünüyorum ama gece neden bu kadar mama içiyor anlayamıyorum..neredeyse iki saatte bir 6 ölçü mama içiyor geceleri… ben gece beslenmesini nasıl kesebilirim bilgisi olan varsa yardım etsin lütfen. Uykusuzluktan ölcem 🙄