Minikurbaganinannesi Hanımlar merhaba süt artırıcı çay olarak tavsiyeniz kullanıp memnun kaldığınız var mı ? Ben iki ürünü araştırdım fakat kullanmadım için hangisi daha iyi bilmiyorm bileniniz yazarsa sevinirim Fit Alive T- MOMMY Momstok - Instagram da emzirme danışmanı Dilruba hanım öneriyor Sizce hangisi
Gzmkrm Bugün Dilruba hniminkini sipariş verdim ama hiç kullanmadim ins ise yarar bnde Merak ettim cvplari
Bademll_eda_ Ben ısırgan çayı, rezene, ansaon, kimyon karışımı, birde humana içiyorum dünde çemen otu tohumu aldım bakalım bide onu deneyeceğim:) ben bayağı Bi içiyorum artık pasif içici diye dalga geçiyorlar evdekiler benle birde 4-5 litre su içiyorum 🥴🤭
Minikurbaganinannesi Bademll_eda_ ben hipp kullaniyorm birde doktor damla verdi ama hala yetersiz geliyor , bir tık daha arttı gibi evet ama hala bir arayış içindyim canım 🤷