Hanımlar size bir sorum olacak. Oğlum 1 yaşında iki diş birden çıkartıyor haliyle uykular haram oldu. Desteksiz uyuyan bebeğim şimdi bir haftadır ayaklarımda sallanarak uyuyor. Olmuyor hiçbi türlü uyumuyor çok huysuz yatağına koyunca ağlıyor. Diş dönemi dışında çok güzel uyku düzenimiz var diğer dişleri çıktığındada boyle bazı geceler sallanarak uyurdu diş çıktığı gün eski haline dönerdi. Ama bu defa öyle değil galiba sallanmaya alıştı hergece hergün sallanarak uyumak istiyor sizce diş dönemi geçtiğinde bu sallanmak alışkanlk haline gelirmi eski haline dönnmez diye korkuyorum siz diş döneminde nasıl uyutuyorsunuz bebekleri nasıl yapıyorsunuz benimle paylaşırmısınız lütfen🥺