Nnur Kizlar kizima alicam rahatligi acisindan falan ne alayim acaba karar veremedim sizlrrde neler var memnun kalan yazarsa sevinirim
Kbrunl Nnur oğullarımın yatakları yataş marka çok rahatlar üst pedleri var çıkıp yıkanabiliyor biz memnunuz
Flamingom Nnur işbir mina kullanıyoruz 2 haftadır kendi yatagında. Hamileyken almıştım daha yeni gecti. Alırken bebek için en iyisi dendi. 18 aylık kızım
Ceylanarel Ben yatastan minipo modelini.aldim. birtarafi 0-2yas digeri tarafi 3-6 yas gayette memnunum
Ceylanarel Nnur Gercekten cok rahat. Bebegim nrmalde.benim yatagimdsa hep uyumaya baslamısti yatagi rahat degil olarak dusunduk bu yatagi aldik. Simdi gayet keyifli yatiyor