Kızlar bebegım 5 ay 1 haftalıkGaz sorunu çoktu krizler 3,5 aylıkken düzeldi. Mukuslu gürltülü köpüklü sulu kakalar oluyor bazen geciyor. Geceleri karnı gurulduyor ve gözünü kaşıyor. Atopik dermatit var (kaş, yüz,dirsek gbi yerlerde)krem kullandı gecti kremi bıraktık. ara ara cıkıo kırmızlık sonra kayboluyor. Konak ve pişik var. Azalıyo artıyor. 1 kez nokta kan oldu. Sonra bida olmadı. 1 kez yeşil kaka oldu sonra olmadı.günde 3kez kaka yapıyor. Kilo alımı ortalamanın üstünde doğduğundan beri. Kusma yok. Doktormuz kakada kan 2. Defa görürsen gel dedi ama bida olmadı . Alerjı testinde tam cıkmıo dıolar.?