Elmadersem Hazelmeyra biz iki gün önce yaptırdık bizde oldu iştahszlık bende neden oldugunu düşünüyorum aşıdan olabilir mi ki sizde de mi oldu
bburcu Hazelmeyra evet benim kızım normalde çok iştahlı ama 1 hafta zorlayarak emdi resmen. Mamayı falanda istemedi
Hazelmeyra Elmadersem evet iki gün sürdü iştahsızlık ve huzursuzluk,bugün yeni yeni düzeliyor şükür 🙏
Birkucukkelebek bburcu merhaba konu üzerinden çok geçmiş ama rotavirüs aşısı sonrası iştahsızlık bizde de var. 5 gündür toplam içtiği süt 1000 cc bile yoktur kilo veriyor. Ne zaman düzelmişti sizin bu durum 😞