Kızlar oğlum 17 aylık artık sallamayı bırakmak istiyorum.
Dün beşiğine yatırıp bende kendi yatağıma uzandım uyudu fazla ağlamadı ninni açtım birde .
Bugünde 1 saat de uyudu yerine yatirdikdan sonra ara ara ağladı ama sakinleştirip elini tuttum .
Sizce doğrumu yapıyorum fazla ağlamıyor kesinlikle.