Merhaba anneler bende yeni katıldım yeni anne olsumy sizlere benimde sorum var yardımcı olursanız çok çok sevinirim bebeğim 36 günlük, fakat emzirme konusunda çok sıkıntı yaşıyorum.bu zamana kadar 15er dk gogdumi emzirip sonra süt sağıp (40ml çıkıyordu toplam) onu veriyordum biberonlagüzelce uyuyordu. Artık biberonu bıraktım alışmasın diye. Ama gogsumu en fazla 10dk emiyo sonra uyuyo besige bırakıyorum beş dk sonra uyaniuo geceleri ben uykusuzluktan düşüyorum artık, siz nasıl yapıyorsunuz. Bazen göğsümde yarım saatten fazla kalıyor ama sanırım aktif emmiyo emzik niyetine kalıyor göğsumde, ne yapacağını şaşırdım saniye ile afedersiniz lavaboya gidiyorum kusura bakmayın uzun oldu hakkınızı helal edin, tecrübenize ihtiyacım var sağ olun