Smyr6346 Bir anda kestim. Bir gece beşiğine koydum. Kesmeden hemen önce konuştum, emzirdim. Pijama giydik sevdim öptüm. Artık burda yatacaksın dedim. Beşoği kendi tutup ee ee diyordu. Yatırdım ilk sakindi. Yatır kaldır yapmadım. İlk gün sorunsuz oldu. İkinci ve özellikle üçüncü gün uyumak istemedi. Gece kalktı, bie iki yudum su verdim. Geri koydum. Bir yandan ee ee dedim. Bir yandan karnını okşadım,saçlarını sevdim, sırtını poposunu pışpışladım. Ağlatmadım ama. Mızmızlandı hemen sevdim. Sakinleşti. Direttiği de oldu uyumadı,gerçekten ağladı. Aldım oturduk gece karanlıkta. Herkes uyudu, gece oldu uyumalıyız diye fısıldadım. Sakinleşti. İşte pisi pisiler uyudu, kuşumuz var adı babacık oda ee yapıyor, ayıcık bomboda uyudu dedim. Aklı dağıldı,sakin sakin 45-50 dk oturduk neredeyse ama emzirmedim. Tok olduğundan emin olun bu arada. Sonra.. Tekrae koydum. Hem beşiği salladım hem elim üzerinde idi.. İlk hafta zordu. Uykuya geçme süresi 1-1,5 saat sürdü. 1 saat sonra uyandı su içirdim tekrar uykuya geçişi uzadı. Derken 1 haftaya alıştı. 11 ocakta başladım bugün hem gece hem gündüz beşiğinde uyuyor ve uykuya geçmesi maximum 30 dakika sürüyor. Genelde 5-10 dakikaya uyumuş oluyor. Su da istemiyor artık. Sabah 7:30-8 civarı emziriyorum. ☺️