Selam kizlar nasilsiniz. Bunca zaman heep kendim kilo vermeye calistim fakat basarili olamadim. Dogumdan sonra kilo alanlardanim yaklasik 20 kilo kadar 🥲 2 hafta once diyetisyene basladim ilk hafta -3 ile kapattim bakalim bu hafta nasil olacak. Calisan bir anneyim ve finansciyim oturmakla geciyor zamanim arada sirkettw in cik o kadar aksamlari egzersize ayiriyorum guzel gidiyor siz neler yapiyosunux ha birde motivasyon cok onemli arkadaslarla birbirimizi destekliyoruz harika oluyor 😇