Merhaba herkese, bebekleriniz 15 aylıkkken oyun oynuyor mu? Bizimki çok azvalit geciriyor tonla aktivide yapıyorum 10 dakikadan fazla ilgi göstermiyor. Hep ev karıştırmakla atlayıp zıplamakla meşgul.Sizler neler yapıyorsunuz? Tavsiyelerinizi yazarsanız çok memnun olurum🙏