Kızlar bugün aşımız vardi kilosuna boyuna da bakalim dediler. Uzerinde atler zıbın zıbının alt pijaması vardı bidr bezı doluydu. (15 dk da nasik o kadar bez doldu brndr anlamadım). Neyse tartıya koydu 6.60 yaziyordu. Aşırı kilo almış dedi. Anne sutuyle besleniyor ama bazen 20 ml mama veriyirum gunde 1 kez. Bazen iki gun vermem mesela. Gunde 1 kez yada iki kez 20 yada 30 ml mama verdigim oluyo. Sık emerse gelmedigi oluyo sütümün bazen. Yada dinlenemiyirum mesela gelmiyor. 9 subatta devlet hastanesnde 5800 du bugun saglik ocaginda nasil 6.60 brn anlamadım. Mamayi kes dedi. Tamam vermeyim mama ama uzuldum asiri kilo almis diyince. Boyu da 60 cm olmus. Maşallah yavruma boyuda var.