Ayazezgi Ayazezgi desitin de fayda etmedi Crystalin diye bir sprey önerdi Dr bugün başladık ama hala birşey değişmedi
Nihannn Benim bebegim 28 gunluk ayni sizin gibi 20 gundur filan pisikle savasiyodum.sadece su ve pamukla temizliyofum kurulamadan kapatmiyodum 3 lu krem karisimlari kullandim ama kaka yapmasa bile pancar gibiydi alti hep en son careyi bez markasini degistirmekte buldum .diger cocuklarima primadan baskasi pisik yaparken minik kizima prima pisik yapti dunden beri molfixe gectim yavastan pembelesiyo gibi sanki.buda olmazsa baska marka denicem.illaki vardir tenine uyan bisey.Bence bi dneyin derim farkli bi marka.
Liz Ayazezgi acılı şeyler yeme bizde de aynısı oldu bi kaç kere ve keşfettim ki acı yiyince oluyo yediklerime dikkat ediyorum sadece pudra sürüyorum mis gibiyiz şimdi
Annesininprensesi Ayazezgi Arko Classic yağlı krem👍🏻 Ben kızıma kullanıyorum hemen iyileşti bir kere pişik oldu daha olmadı sürekli sürüyorum ihtimale karşı
Btlylmz Ayazezgi yıkamaktan başka çare olmuyor. Her bez alışınzıda yıkayın bence. Bütün ıslak mendiller pişik yapıyor.
Yasey Ayazezgi altıni temizleyip sildikten sonra kuruluyor musunuz? yaş kaldıysa eğer ondan pişik olabilir
Kubrarcan Ayazezgi en iyi pişik kremi desitin çok memnun kaldım şuan 2 aylığız halen sebamed pişik kremlerini sürmüyorum . Desitin çok iyi